Canyon logo

Declarație de garanție limitată

Termeni de Garantie si carduri de garantie

Сard de garantie

Puteți descărca și completa cardul de garanție aici.

DECLARAȚIE DE GARANȚIE LIMITAT

Dispoziții generale

Canyon garantează că produsele sale de marcă Canyon nu prezintă defecte la toate materialele, componentele și manopera în condiții normale de utilizare în timpul perioadei de garanție.

Perioada de garanție

Perioada de garanție pentru produsele Canyon în țările UE, precum și în Marea Britanie și Serbia, este de doi (2) ani.

Excepții: Spania, Suedia, Norvegia și Bosnia&Herțegovina, unde perioada de garanție este de trei (3) ani.

Perioada de garanție începe în ziua achiziționării produsului de la vânzătorul autorizat Canyon (magazin online, piață de tehnologie sau magazin cu amănuntul). Factura de achiziție (sau chitanța de livrare) care arată data achiziționării produsului reprezintă dovada datei de achiziție. Vă rugăm să rețineți că garanția limitată se extinde numai la cumpărătorul original, utilizator final al produsului Canyon i nu este transferabilă sau cesibilă oricărui cumpărător ulterior.

În cazurile în care această garanție limitată diferă de procedurile de garanție care sunt prevăzute de legislația locală, producătorul garantează îndeplinirea obligațiilor de garanție într-un mod descris în legile din țara de achiziție a produselor.

Durata de viață a unității este egală cu perioada de garanție a utilizatorului final.

Procedura de garnție

Pentru a valida garanția, un utilizator trebuie să returneze un produs Canyon defect și o chitanță de plată la un magazin de cumpărare.

În ceea ce privește produsele Canyon, cum ar fi ceasurile inteligente, panourile solare și aparatele de înregistrare video, înlocuirea sau compensarea se face de către vânzător numai după diagnosticarea în centrul de service autorizat.

Garanția limitată pentru software

Canyon nu oferă nicio garanție, expresă sau implicită, în ceea ce privește software-ul preinstalat, calitatea, performanța, funcționalitatea sau compatibilitatea acestuia pentru un anumit scop. De asemenea, Canyon nu garantează că funcțiile conținute în software-ul vor îndeplini cerințele specifice sau că funcționarea software-ului va fi neîntreruptă sau fără erori. Prin urmare, software-ul este vândut în starea "așa cum este" (adică fără garanție de calitate), cu excepția cazului în care se specifică altfel în mod expres în scris. Serviciile de garanție sau autorizația de returnare a bunurilor în cadrul acestei garanții limitate vor fi acordate numai dacă au fost făcute reclamații corespunzătoare în timpul perioadei de garanție.

Ghid de soluționare a problemelor

Depanarea depanării ceasului Canyon SMART WATCH: Posibilele provocări și soluții de depanare a problemelor pot fi găsite aici.

Transferul garanției

Garanția pentru un produs marca Canyon va fi aplicabilă doar pentru țara în care a fost cumpărat produsul.

Limitarea răspunderii

Următoarele acțiuni și daune sunt excluse din garanție:

  • Daunele cauzate de un act al naturii, cum ar fi incendii, inundații, vânt, cutremur sau fulgere, etc.;
  • Deteriorări sau neconformități cauzate de neasigurarea unei instalări sau a unui mediu operațional adecvat pentru produs, inclusiv, dar fără a se limita la o împământare necorespunzătoare, câmpuri electromagnetice externe, lumina directă a soarelui, umiditate ridicată și vibrații;
  • deteriorări cauzate de impactul cu alte obiecte, căderi, căderi, lichide vărsate sau scufundarea în lichide;
  • deteriorări cauzate de repararea sau dezasamblarea neautorizată a produsului;
  • Daune cauzate de accident, îngrijire necorespunzătoare sau neglijență;
  • deteriorări cauzate de orice alt abuz, utilizare necorespunzătoare, manipulare sau aplicare greșită;
  • Deteriorări cauzate de perifericele unor terțe părți (inclusiv pete de arsură în urma unei descărcări electrice, topire, topire, fuziune, divizare etc.);
  • Orice erori cauzate de incompatibilități software și viruși;
  • Deteriorarea datorată uzurii normale, inclusiv a pungilor, a carcaselor, a manualului și a pachetului de baterii;
  • Dacă numărul de serie al produsului (sau autocolantele cu numărul de serie al pieselor sale) a fost modificat, îndepărtat sau estompat;
  • Crăpături și zgârieturi, precum și alte defecte cauzate de orice probleme privind transportul, manipularea sau abuzul clientului;

Obligațiile de garanție ale producătorului pentru scaunele Canyon nu se aplică pentru:

  • materiale (de exemplu: țesături, piele sau alte materiale utilizate la fabricarea produsului și predispuse la uzură, cu excepția cazurilor în care cauzele defecțiunii sunt defecte de materiale sau calitatea de manoperă);
  • daune cosmetice, incluzând, dar fără a se limita la zgârieturi, lovituri, părțile din plastic sparte/rupte, țesături, piele, hârtie, carton sau alte părți din materiale ușor deteriorate;
  • daune cauzate de manipularea necorespunzătoare,utilizarea necorespunzătoare, contactul cu diferite tipuri de lichide, foc sau alte influențe externe, precum și efectele insectelor sau animalelor;
  • daune cauzate de utilizarea scaunului Canyon cu încălcarea prevederilor manualului de utilizare, a specificațiilor tehnice sau a altor recomandări publicate ale Canyon;
  • daune cauzate de întreținere (inclusiv modificări) efectuate de alte persoane decât reprezentanții Canyon sau centrele de Service Canyon autorizate;
  • produsele cărora le-au fost modificate funcționalitățile sau capacitățile fără permisiunea scrisă a companiei Canyon;
  • defecte rezultate din uzura naturală sau îmbătrânirea naturală a produsului;
  • defecte sau daune cauzate de utilizarea scaunului Canyon în scopuri comerciale;
  • daune rezultate din transportarea necorespunzătoare sau deplasarea scaunului din vina clientului;
  • daune rezultate din utilizarea scaunului în condiții meteorologice extreme.

ACEASTĂ GARANȚIE ESTE EXPRIMATĂ ÎN LOCUL TUTUROR CELORLALTE GARANȚII, EXPRESE SAU IMPLICITE,INCLUSIV GARANȚIA IMPLICITĂ DE VANDABILITATE, GARANȚIA IMPLICITĂ DE ADECVARE LA UN ANUMIT SCOP ȘI A TUTUROR CELORLALTE OBLIGAȚII SAU RESPONSABILITĂȚI DIN PARTEA CANYON, ȘI NU ÎȘI ASUMĂ ȘI NICI NU AUTORIZEAZĂ VREO ALTĂ PERSOANĂ SĂ ÎȘI ASUME PENTRU CANYON ORICE ALTE RESPONSABILITĂȚI. CELE DE MAI SUS CONSTITUIE UNICUL ȘI EXCLUSIVUL REMEDIU AL CUMPĂRĂTORULUI PENTRU FURNIZAREA DE PRODUSE DEFECTE SAU NECONFORME, IAR CANYON NU VA FI ÎN NICIUN CAZ RĂSPUNZĂTOARE PENTRU COSTUL ÎNLOCUITORULUI SAU AL ÎNLOCUIRII, COSTUL INSTALAȚIILOR SAU AL SERVICIILOR, COSTURILE DE ÎNTRERUPERE A ACTIVITĂȚII, PIERDEREA PROFITURILOR, A VENITURILOR SAU A FONDULUI COMERCIAL, DAUNELE PROVOCATE DE ÎNCREDERE, PIERDEREA DE DATE, PIERDEREA UTILIZĂRII SAU DETERIORAREA ORICĂRUI ECHIPAMENT ASOCIAT SAU ORICE ALTE DAUNE INDIRECTE, ACCIDENTALE, SPECIALE SAU INDIRECTE, CA URMARE A FAPTULUI CĂ ACESTE PRODUSE VOR FI FOST CONSIDERATE DEFECTE SAU NECONFORME.

Această garanție limitată conferă cumpărătorului anumite drepturi legale. De asemenea, cumpărătorul poate avea și alte drepturi în conformitate cu legile locale privind protecția consumatorilor, care variază de la o țară la alta și care pot fi diferite de cele din această garanție limitată. Este important să vă familiarizați cu legislația locală pentru a vă înțelege pe deplin drepturile.

În plus, trebuie remarcat faptul că Canyon nu fabrică produse "esențiale pentru misiune". Un produs "critic pentru misiune" este definit ca fiind: sisteme de susținere a vieții, echipamente medicale, dispozitive medicale implantabile, transport maritim comercial, echipamente sau sisteme nucleare și orice altă aplicație în care defectarea echipamentului ar putea duce la vătămări corporale sau deces sau la daune materiale.