INFORMATII DESPRE GARANTIE


General

Canyon garanteaza ca produsele Canyon sunt concepute din materiale de cea mai buna calitate si se pot utiliza pe toata perioada garantiei daca se respecta instructiunile mentionate.

Perioada de garantie

Perioada de garantie a produselor Canyon este:

  • Pentru toate produsele Canyon, cu exceptia de mai jos din aceasta sectiune este de– doi (2) ani;
  • Pentru baterii externe – sase (6) luni. Aceeasi regula se aplica si in cazul in care aceste accesorii sunt vandute impreuna cu alte produse Canyon.

Perioada de garantie incepe in ziua in care ati achizitionat produsul de la un distribuitor autorizat Canyon. Factura (sau confirmarea de primire ) pe care este mentionata data reprezinta dovada achizitiei. Va rugam sa tineti seama ca garantia se aplica doar cumparatorului produsului Canyon (“Tu” sau “Dumneavoastra”) si nu poate fi transferata catre un alt cumparator ulterior.

Inlocuirea Componentelor Defecte

In timpul perioadei de garantie, Canyon va repara sau inlocui produsele defecte Canyon conform regulilor Canyon. Pentru a fi reparate sau inlocuite, produsele trebuie returnate magazinului de unde au fost achizitionate. Inainte de a returna un MP3-player/USB-stick Canyon sau hard disk va rugam sa va asigurati ca ati facut o copie dupa informatiile personale si confidentiale si apoi le-ati sters. Canyon nu este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea acestora.

Transfer Garantie

Garantia unui produs Canyon se aplica doar in tara in care produsul a fost achizitionat.

Raspundere limitata

Urmatoarele actiuni si daune sunt excluse de la garantie:

  • Daune produse de fenomene naturale cum ar fi: incendii, inundatii, cutremure, fulgere, etc;
  • Daune produse de instalarea necorespunzatoare sau utilizarea intr-un mediu necorespunzator, expus la campuri electromagnetice necorespunzatoare, in lumina directa a soarelui, umiditate ridicata sau vibratii;
  • Daune produse de impactul cu alte obiecte, loviri, caderi, contactul cu lichide sau imersiunea in lichide;
  • Daune cauzate de repararea neautorizata sau dezasamblarea produsului;
  • Daune cauzate accidental sau utilizare necorespunzatoare sau neglijenta;
  • Daune cauzate de utilizare abuziva, necorespunzatoare sau eronata;
  • Daune cauzate de periferice sau terte parti (inclusiv daune care pot fi vizibile pe placa de baza sau alte parti electronice ale produsului cum ar fi pete de arsuri dupa descarcare electrica, topire, divizare, etc);
  • Erori cauzate de software incompatibil, virusi sau modificari neautorizate ale software-ului inclus (inclusiv BIOS);
  • Deteriorare din cauza uzurii normale, aplicabila inclusiv rucsacilor si acumulatorilor;
  • Daca seria produsului ( in totalitate sau partial) a fost modificata, stearsa sau nu mai este clara;
  • Crapaturi si zgarieturi pe LCD sau pe plastic cauzate de transport sau manipulare necorespunzatoare;
  • Eventualele defecte de afisare a pixelilor pe panourile LCD, in urmatoarele limite: pana la 3 puncte luminoase si pana la 3 puncte intunecate, sau pana la 5 pixeli defecti in total.