Canyon a dat publicității rezultatele financiare și a anunțat planurile privind lansarea produselor Smart Home

Kiev, septembrie 2016. Echipa Canyon Central a ținut două ședințe anuale cu reprezentanții de Marketing și Vânzări. Prima ședință a avut loc în perioada 5-6 Septembrie și a adus laolaltă reprezentanții țărilor din Europa de Est (PLSM) (România, Bulgaria, Serbia, Croația, Republica Cehă, Slovacia) și Regatul Unit al Marii Britanii. Cea de-a doua întâlnire a avut loc în perioada 15-16 Septembrie și a implicat reprezentanții țărilor CIS.

Participanții au discutat rezultatele brandului Canyon în perioada 2015-2016, au evaluat noile produse și au aprobat strategia pentru noul an.

Realizările principale ale brandului Canyon în toate țările menționate sunt: vânzări record pentru categoria mouse de calculator (peste 1 milion de bucăți vândute pe durata întregului an) și tastaturi (au fost realizate vânzări mai mari în ultimele 8 luni decât în anii 2013 și 2014 laolaltă), precum și câștigarea unei cote de piață de 15% pe categoria Baterii Externe în Federația Rusă. O altă realizare a brandului o reprezintă lansarea ambițioasă a Canyon NRG, o linie nouă de produse, baterii alcaline.

O parte a strategiei Canyon pentru anul următor o reprezintă creșterea categoriilor de căști intraauriculare și seturi de căști, accesorii PC (mouse) și baterii externe. De asemenea, echipa Canyon se va concentra pe becurile LED Canyon LED datorită creșterilor semnificative pe care acest segment de produs le-a cunoscut în fiecare țară.

Dar, principala noutate pentru viitorul apropiat va fi lansarea unui nou sub-brand Canyon Smart, o întreagă gamă de produse și soluții pentru Smart Home. Detaliile vor fi furnizate în curând.

Maksym Nabok Canyon
Maksym Nabok, Business Development Director, Canyon,
coordonator training vânzări pentru PLSM.

Totodată, cei prezenți la eveniment au participat la traininguri de vânzări și prezentări de produs, au discutat cele mai noi tendințe în mediul digital și modul în care acestea pot fi integrate în strategia Canyon.

Ca reacție la noile provocări ale pieței, echipa Canyon va continua să dezvolte brandul, oferind consumatorilor produse de înaltă calitate la prețuri rezonabile.